gfx gfx
gfx gfx
Please login or register.

Login with username, password and session length
gfx gfx
gfx gfx

• Welcome at our new home!!!

This is the Snej Portal, home of several D2 Modifications and D2SE
  • On our Realmserver you can find this hosted Mods:

Snej
    Reign of Shadows (RoS)
    Eastern Sun (ES)
  • You can also find the home of the

Aftermath Mod here

http://snej.org/forum/index.php?board=674.0
gfx gfx
gfx
November 16, 2018, 01:10:44 AM
*
gfx gfx
gfx* Home Help Search Login Registergfx

Author Topic: Lanzedin Thory / in Work [German]  (Read 1410 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline nothingTopic starter

• Countess
  • acc: manwolf
Lanzedin Thory / in Work [German]
« on: April 22, 2011, 06:58:24 PM »
Hi Leute ich bastel gerade an nen Lanzedin (der nicht gerade leicht zu speilen ist).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Also was die Stas angeht dache ich mir follgendes:

Str.: ca. 900
Dex.: ca. 800
Life: Rest
Mana: Nix

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bei der Skillung hab ich mir zwei mögliche Skillungen überlegt und nu N.1

Vengeance: 60
Holy Freeze: 60
(Alternativ Holy Fire: 60 und Holy Shock: 60)

Resist Cold: 60
Resist Fire: 60
Resist Lightning: 60
Salvation: 60
Defiance: 60
Meditation: 60

Rest in Cleansing

und nu N.2

Sacrifice: 60
Zeal: 60

Fanaticism: 60
Conviction: 60
Redemtion: 60
Meditation: 60
Defiance: 60
Salvation: 60

Rest in Cleansing

Das Equipment:

Also womit man bestimmt nix falsch macht ist das Docset.

Armor: Enigma oder Extremly Unknown

Helm: Glorification of life, Overlords Helm, Veil of Steel oder Glorification of Elemantals

Gloves: Immunity, The Leacher oder Only one Time

Boots: Mephistosflying steps oder Dien Ap Steps Seduction

Belt: The Amphiearena, Black Widow oder Ring of Evil

Rings: Piercing Phyical Protection, Piercing Elementar Protection, Larzuk's Finger Belt, Also Intelligent oder Rare im +Skills

Amulet: Most Intilligent oder Rare im +Skills

Weapon: Slow Motion, Bone Axe, Tomb Sentry oder Ultimate Destruction

Was Runenwörter angeht hab ich noch keine wirckliche Vorstellung...

Was den Merc angeht da denke ich so an den Defensiv Wüstensohn aus Act2 Normal und Hell
oder an den Baba aus Act 5...

Tja das wars im großen und ganzen würde gern ma wissen was ihr davon haltet...
« Last Edit: April 22, 2011, 07:12:08 PM by nothing »

Offline (hr1$

• Coldworm
  • D2M Acc: Chris(ger)
Re: Lanzedin Thory / in Work [German]
« Reply #1 on: April 23, 2011, 08:06:20 AM »
Ich würde Nr. 1 spielen jedoch mit Fanaaura und einem Merc mit Defiance.Als Rüstung würde ich dem Pala von das RW Angels Sanctuary geben,Immunities,die restlichen Slots(Helm,Stiefel) würde ich mit  Ihad (I have a dream RW ) ausstatten, als Waffe entweder eth Slowmotion oder eth. Jade Spear oder eth Ultimate Destruction.Als Gürtel würde ich den Ring of Evil nehmen, an die Finger würde ich mir einen Piercing Physical Protection und und einen His Infernal Seal stecken und als Amulett das His Heavy Burden.

Snejportal  |  Snej the game  |  General discussion  |  Pala specific  |  Topic: Lanzedin Thory / in Work [German]

gfxgfx
gfx
SMF 2.0.10 | SMF © 2015, Simple Machines  Snejtheme V2 by Seltsamuel/Faust (based on Helios Multi by Bloc)
gfx